Ny app optimerer indkøbsoplevelsen for den enkelte bruger
Den helt nye app fra Sanistål tilpasser menuer og funktioner efter brugerens specifikke behov ved hjælp af realtime-data om blandt andet købsadfærd. Det sætter helt nye standarder for omnichannel-oplevelser med integration af indkøb og lagerstyring, uanset om kunden står på eget lager, er på farten eller går rundt i nærmeste Sanistål-butik.

Med lanceringen af den helt nye app understreger Sanistål, at det springende punkt i udviklingen af værdiskabende digitale services er afsættet i brugernes hverdag. Den nye app er derfor udviklet med en lang række intelligente features, som ud fra realtime-data om blandt andet købsadfærden kan tilpasse menuer og funktioner, så de matcher de behov, der er i den specifikke arbejdssituation.

- Vores nye app samler og integrerer en lang række services i en intelligent brugergrænseflade, der tilpasser sig den enkelte brugers behov. Står du på dit lager, kan du lave lagerstyring via EasySupply, og går du rundt i en Sanistål-butik, bliver du fx præsenteret for specialudvalgte tilbud baseret på din købsadfærd og lokaliteten, forklarer digital direktør Claus Ejlertsen og uddyber:

- På den måde bliver app’en langt mere end bare endnu en kanal, hvor kunden køber varer nemt og hurtigt. Den gør nemlig også vores services endnu mere tilgængelige og brugertilpassede, så kunden uanset arbejdssted og situation altid er godt klædt på. Det er en tilgang til at skabe omnichannel-oplevelser, som ikke kun handler om at være til stede der, hvor kunderne er, men også om at være der med netop de løsninger, der matcher behovene i situationen. 

Masser af individuelt tilpassede værktøjer lige ved hånden
Saniståls nye app, der benytter både touch- og face-ID, er designet til at gøre brugerens hverdag nemmere ved at integrere indkøbsmulighederne med lagerstyringsfunktioner i tilknytning til Saniståls lagerstyringsløsning EasySupply, som reducerer antallet af manuelle processer fra 26 til blot 2.

Via integrationen af EasySupply i den nye app kan kunderne bruge app’en som scanner til aflæsning af lister eller bestilling af varer ude på lageret, ligesom det er nemt at foretage filtreringer og vælge varianter i app’en. Man kan også vælge mellem forskellige leveringsformer.

Intelligent selvbetjeningsunivers i app’en
Står man derimod ude i butikken, sørger app’en for, at individuelt målrettede produktanbefalinger, ideer til alternative produkter, tekniske informationer om produkterne osv. er lige ved hånden. Kunderne kan også selv scanne deres varer, se priserne og nemt tjekke ud af butikken igen i app’ens selvbetjeningsunivers.

- Vores mål er at levere den bedste omnichannel-oplevelse, og det skal den nye app være med til at facilitere ved at koble den fysiske og den digitale oplevelse sammen og understøtte kundernes hverdag effektivt. Uanset hvor og hvordan de interagerer med Sanistål, stiller app’en de funktioner til rådighed, der gør det nemmere for kunderne at udnytte ressourcerne optimalt, forklarer Claus Ejlertsen.

Vi vil løfte kundernes forretning
Hos Sanistål har man de seneste år satset målrettet på at udvikle sin portefølje af digitale services i tæt samarbejde med kunderne, og det er den nye app seneste eksempel på. Det er en udvikling, der ikke mindst har betydet, at Sanistål nu har forvandlet sig fra en traditionel grossistvirksomhed til værdiskabende sourcingpartner for dansk industri og byggeri. Claus Ejlertsen uddyber:

- Vi ønsker at være de bedste, og så er det ikke nok bare at være til stede på de kanaler, hvor kunderne er. Tværtimod er det helt afgørende, at vi stiller de grundlæggende værdiskabende løsninger til rådighed, som uanset kanalen er med til at klæde kunderne godt på. Uanset hvilket behov kunderne står med, er det vores klare ambition at optimere og bringe værdi ind til deres forretning.

Læs mere om app'en her