Sanistål og eurodan-huse indgår nyt samarbejde

eurodan-huse har valgt at indgå i et nyt strategisk samarbejde med Sanistål til en værdi på over 150 millioner kroner. Samarbejdet skal styrke forsyningen af VVS og VA til eurodan-huse og deres entreprenører.

Sanistål er valgt som ny leverandør af VVS og VA til eurodan-huse. Samarbejdsaftalen gælder i første omgang de kommende tre år, hvor Sanistål skal levere materialer til over 2.000 nybyggede huse. Aftalen har en forventet værdi på over 150 millioner kr.

”Vi har valgt Sanistål som samarbejdspartner, fordi vi får en høj leveringssikkerhed, adgang til de helt rigtige varer, konkurrencedygtige priser og et højt serviceniveau. Men der er også tale om et strategisk samarbejde, hvor vi i fællesskab vil gøre tingene smartere bl.a. ved at optimere vores produktsortiment og effektivisere vores forsyningskæde,” siger adm. direktør i eurodan-huse, Thomas Dahl.

Han ser et stort potentiale i et langvarigt samarbejde med Sanistål og forventer, at det også vil komme eurodan-huses entreprenører og slutkunder til gode.

”Et af elementerne i aftalen med Sanistål er fx et fordelsprogram, som vores håndværkere og entreprenører kan bruge, også når de arbejder for andre end os. Aftalen styrker dermed både vores og vores samarbejdspartneres konkurrenceevne,” siger Thomas Dahl.

I Sanistål er der glæde og stolthed over at blive valgt som eurodan-huses strategiske samarbejdspartner, fortæller Jesper Høj, kommerciel direktør i Sanistål.

”Det er en vigtig aftale for os, som bekræfter vores position som dén værdiskabende sourcing- og logistikpartner i branchen. Aftalen er et klart eksempel på, hvordan vi gerne vil samarbejde i stærke partnerskaber, som kommer alle involverede til gode. Det skaber mulighed for nytænkning, og vi ser mange flere spændende udviklingsmuligheder i aftalen,” siger Jesper Høj.

For mere information kontakt venligst:

Sanistål

Kommerciel direktør, Jesper Høj, T 21 26 35 18 eller jhx@sanistaal.dk