Nyt team gør digital samhandel nemmere for alle parter

Thomas, Helene, Casper og Brian er Ahlsells dedikerede IT-eksperter, der tager sig af al elektronisk samhandel med kunder og leverandører.

Teamet er garant for, at elektroniske ordre, fakturaer og tilsvarende digitale dokumenter inden for alle former for digital samhandel behandles så hurtigt som mulig, og uden at der sker fejl undervejs i processen.

”Vores fornemste opgave er, at det skal være nemt for vores kunder og leverandører at handle digitalt med os. Vi tager os af den daglige drift af dokumentudvekslingen og overvåger, at trafikken af de elektroniske dokumenter kører, som den skal. Opstår der udfordringer undervejs, forsøger vi hurtigst muligst at løse dem i dialog med kunden eller leverandøren,” siger Thomas Skovsborg Jørgensen, Integration Partner Specialist.

Ved at handle digitalt med Ahlsell slipper man som kunde eller leverandør for manuel indtastning i forbindelse med ordrehåndtering og fakturering - og sparer derfor tid, som i stedet kan bruges på at drive forretning.

 

Vi lytter til dine ønsker og behov

Der er også mulighed for, at en af eksperterne i Elektronisk Samhandel teamet tager med ud til et møde for at lytte til de særlige ønsker, der kan være til elektroniske ordrer og fakturaer hos kunder og leverandører.

”Der er mange muligheder, alt efter hvilke systemer og behov, kunden eller leverandøren har. Vi kan ikke tilbyde alle former for elektronisk samhandel, men vi kan være behjælpelig med at finde den samhandelsmetode, der er mest fordelagtig for alle parter”, siger Helene Otte, Integration Partner.

 

Digitalisér og spar tid

Er du allerede kunde eller leverandør i Ahlsell, så tag fat i din sædvanlige kontaktperson og hør om dine muligheder for elektronisk samhandel. 

Læs mere om mulighederne for automatisk udveksling af elektroniske dokumenter og skriv dig op til at blive kontaktet. 

Dato: 10. august 2022

Andre artikler